top of page

עומר - מה מתאים לתחילת הקיץ ואיזה תיק הכי מושלם לאמא

יש לי בעיה תפיסתית כזו שתיק נשי צריך להיות על הכתף באיזה שלב בחיים הוא מוריד את הכתף כי מצטרפים אליו כל מיני אביזרים כגון - מטען נייד , פלאפון נוסף , טאבלט , מצלמה לוולוגים וסרטונים , מחברת סקיצות לעיצוב דגמים ועוד... התיק נהיה כבד מאוד. והצעה קטנה ואופנתית נכנסה לנו לשוק די מזמן , אני ממש ממליצה לאמץ אותה . תיקשני כתפיות , כמו בבית הספר . היום את יכולה ללכת לכל חנות אופנתית ולרכוש לך אחד כזה , TOP TOP , CASTRO , ZARZ  אפילו בזויה את יכולה למצוא את שאהבה נפשך . תיק קליל קלאסי אפילו במראה אלגנט - לאלגנטית שכמותי . תעמיסי בתוכו כמה שתרצי זה עדיין לא כמו שתיק כתף מורגש . אני מאוד ממליצה על העיניין הזה - שווה לנסות . את התיק רכשתי מ - TO GO במרכז העיר בירושלים הוא עלה לי  59.90 ממש אהבתי אותו הוא יציב חזק בדרך כלל אם זה לא עור אמיתי אז זה נראה כמו חתיכת פלסטיק אבל הוא נראה ממש  איכותי וחזק ויש לו מראה של עור . היה בצבע שחור וכסף - הרגיש לי חורפי .

דבר שני ... נעליים - יותר נכון - סנדלים או ... כפכפים . אז איך שמתחיל לבצבץ הקיץ אני מוציאה אותם מכל מקום . רוכשת לי כמה ומוציאה אותם מעונה שעברה . כפכפים פתוחות נעימות ללא הרגשה כבדה אני כל יום וכל היום על הרגליים , התחושה הכי טובה שיכולה להיות זה ךהרגיש כאילו את עם נעלי בית . אז הנה ... נעלי בית בצורת נעל . מומלץ מאוד  - אוורירי , קליל , פתוח , ויש גוונים ודגמים יפים מאוד . אני בחרתי את שלי מהחנות - TO GO היה שם סייל ליום העצמאות ב 71 שח לרגל יום ההולדת למדינת ישראל . ובחרתי צבע גינס כי הוא מאוד פרקטי ומתאים להכל - בתודעה צבע ג'ינס הוא גם ספורט וגם אלגנט - אחרי הכל הוא ג'ינס . גם צבע בז' לא רע אבל האמת עם סוליה שחורה לא אהבתי את השילוב קצת כבד .

השמלה ... מושלמת אהובתי השמלההזו - רכשתי אותה מ - בננה היא חנות מדהימה שיש בקניון רמות בירושלים ובסנטר 1 גם בירושלים . אני לא יודעת איפהעוד אבל כשאת מגיע לירושלים שווה לעבור שם . השמלה עלתה לי 250 שח בסייל גם . המחירים של בננה נוחים - במבצע אבל גבוהים יותר בעונה . הדגמים מאוד מחמיאים על הגוף אהבתי את הבדים - איכותי . הפליסה פה אחרי כמה כביסות והיא מחזיקה יופי . הבד קליל ומתנופף לו - מאוד אוורירי וסוגר לי פינה בלי חולצת בסיס או חצאית וכו ... הבצעים הם פסטלי מה שממש מתאים לנו בקיץ לכל פריט .

מטפחת ... סטטו צבע אפרסק , כיוון שהשמלה היא קלילה ומלאת צבעים פסטךי אז כל צבע של מטפחת הולך פה מושלם . עשיתי קשירת קשר כאשר המטפחת מקופלת לחצי . המראה מאוד צעיר מראה אסוף וקייצי כמו איזה קוקו גבוה . דגם מטפחת סטטו קיים באתרויש אותו בכמה צבעים הוא נח מאוד והוא מתאים לכל ימות השנה במיוחד לחודשים האלו כי יש לו מעט ברק והוא בערב נראה הרבה יותר חגיגי. מתאים לכל הקשירות שניתן לראות בסטודיו .

משקפיים ... קניתי את המשקפיים המושלמות האלו באופטיקה הלפרין שיש אותם בכל הארץ המישקף של חברת RAYBAN  הם עם עדשות צבעונית בגוון כתמתם עם  ברק AB ומתכת , לקיץ האקססוריז יותר מתאימים במתכת . אז זה הכל . ממש מקווה שנהנתן , תמליצו לחברות להרשם באתר ולהכנס לבלוג , כל יום אנו נעלה לכן את מה היה ומה אנו ממליצות לכן העונה או החג הקרב לעשות .

אוהבת המון - יודפת סטייל


133 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page